7. forduló: Galaxis VSE IV. - Ziccer AK 13 - 3

2022/11/01. - írta: K3pisti

Drága Követőim, Rajongóim!


    Sok szeretettel köszöntelek titeket ezen a blogon, ahol meg fogom osztani az egyes mérkőzésekkel kapcsolatos gondolataimat. Vágjunk is bele a lecsóba! Előre is elnézést kérek, mert hosszú lesz.


Bevezetés

    Egy hónapja hallgattam egy podcastot egy magyar utánpótlás edzővel, aki egy holland élvonalbeli labdarúgó klubnál tevékenykedik. A nagy hármas (Ajax, Feyenord, PSV Eindhoven) költségvetésének töredéke áll rendelkezésükre, ezért a felnőtt csapatuk nem álmodozhat bajnoki címről, de ott vannak az első osztályban. Utánpótlás terén azonban jól állnak. Jól szerepelnek a korosztályos bajnokságokban és időről időre kikerül tőlük olyan játékos, aki akár a válogatottig is eljut. Igyekszenek minden, a profi sportban rájuk váró kihívásra felkészíteni a fiatalokat. Van úgy, hogy azt kérik egy ifjúsági csapat játékosaitól, hogy a következő bajnoki mérkőzés előtti éjszaka ne aludjanak négy óránál többet. A mérkőzésen természetesen csak kóvájognak a játékosok a pályán és simán veszítenek. Bár a meccset elveszítik, de megtanulják, mennyire fontos a sportszerű életmód, hogy kipihenten, érkezzenek a mérkőzésekre. 


Előzmények    
    Két fordulóval ezelőtt egyetlen mérkőzést sem nyertem. Hozzátartozik a történethez, hogy a mérkőzés előtti éjszakán csak két és fél órát aludtam. Nem azért mert hajnalig buliztam, hanem egyszerűen éjszaka felébredtem és nem tudtam visszaaludni. Elhatároztam, hogy ez mégegyszer nem ismétlődhet meg. 
    A Galaxis elleni mérkőzés előtt kedden, elmenten a Batthyányi téri iskolába edzeni. Négyen voltunk, Gábor, Laci, Harasztovics Laci az edző és én. Edzettem egy jót Harasztovics Lacival, utána pedig mérkőzéseket játszottam a többiekkel. Korábban Gábor ellen mindig nagy csatákat vívtam, többnyire ő nyert. Most viszont nagy különbségű győzelemeket arattam ellene és Laci ellen is. Jól ment a játék. Arra gondoltam, hogy mivel az előző fordulóban a SZÜV ASE III. ellen is sikerült a bravúr, talán az éllovas ellen is lesz esély legalább szorossá tenni mérkőzést. 
   Meghoztam az áldozatot és előző este nem néztem meg a Bajnokok Ligája összefoglalót, hanem lefeküdtem aludni, hogy másnap frissen és üdén játszhassak a Galaxy ellen. Azonban négy óra alvás után felébredtem. Egy órát vergődtem, azután bevettem egy altatót, ami eddig mindig segített. Most azonban semmi hatása nem volt. 

A mérkőzés

Galaxis VSE IV. - Ziccer AK         13 - 3

     Nem sikerült a bravúr. Szabi két mérkőzést nyert, Imi egyet, Attila és én egyet sem. Az ellenfélnél volt két korosztályom beli tapasztalt játékos (Sárosdi István és Király Antal László) és két huszonéves fiatal (Ozsváth-Sarok Ákos és Varga Vince). 

 

eredmenyek.png



 

Ozsváth-Sarok Ákos  0:3
    Ákos eddig minden mérkőzését megnyerte a bajnokságban. Ő a pörgetés királya, bármilyen labdát megpörget. Természetesen főképpen pingpong labdát. Nem mondom, hogy csak a labdaszedésre korlátozódott a tevékenységem ellene, de nem volt esélyem. Sima, gyors vereség volt.
Az, hogy a legerősebb játékostól kikaptam, nem a világvége. Az, hogy ilyen simán, szinte minden ellenállás nélkül, az egy kicsit zavart. Sebaj, a következő meccs kitűnő lehetőség a javításra.

Sárosdi István  0:3
     Az egyik tapasztalt játékos volt az ellenfelem. Gondoltam küzdünk egy nagyot, aztán győzzön a jobbik. Az első két szettben nyoma sem volt küzdelemnek. Egyszerűen nem tudtam felpörögni, nem volt meg az az elszántság ami máskor. Az is gondot okozott, hogy visszategyem a labdákat a másik térfélre. Ha sikerült visszaadnom egy labdát az rögtön ziccer lett. Gyorsan vége lett az első két szettnek. Kezdtem kétségbeesni.
A harmadik szetre sikerült összeszedni magam valamennyire. Lépést tudtam tartani ellenfelemmel, de a játék nem volt az igazi. 8:8-nál eszembe jutott, hogy ezt a szettet akár meg is nyerhetem és akkor már csak két szettet kellene nyerni a győzelemhez. Ez a gondolatmenet kizökkentett a koncentrációból és 11:9-re elment a szett, ezzel együtt a meccs is.

Varga Vince  0:3
     Erről a mérkőzésről csak arra emlékszem, hogy küzdöttem, de nem ment igazán a játék. Ennek a mérkőzésnek is sima vereség lett a vége.

Király Antal László  1:3
     Utolsó lehetőségem volt a szépítésre. Az első szett elment, a második szettben viszont elkaptam a fonalat. Túlzás nélkül ellenállhatatlan voltam. 11:2-re sikerült nyernem. Ellenfelem azonban tapasztalt játékos volt. A második szett után hosszabb szünetre távozott. Nyílvánvalóan azzal a céllal, hogy megtörje a lendületemet. Sajnos sikerrel járt. A következő két szettet küzdelmes játékot követően  elvesztettem.

Ez az eredméy mind a csapat, mind az én egyéni helyezésemet negatívan befolyásolta. A csapat a 9. én a 30. helyen állok. 

bajnokitabla.png

 egyeni.png

 

Következő forduló

 Következő ellenfelünk holnap, hazai pályán a tabella második helyén álló PSE XII. csapata. Eddig egyetlen mérkőzést vesztettek. Győzelmi mutatójuk 71,43 %, a miénk 47,33 %

Játékosaik erősorrendje:

  1. Magyar Miklós   89,29 %
  2. Holló József       75 %
  3. Korándi József   71,43%
  4. Sélley Ferenc     64,29%

 

  A statisztika nem a mi győzelmünket ígéri, de teher alatt nő a pálma!

kovetkezo.png

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr6217968186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása