2022.11.30. FKF Zrt SK VI. (FKF) - Ziccer AK 15:1

2022/12/03. - írta: K3pisti

Drága Követőim, Rajongóim!

   Régen írtam már az asztaliteniszről. Utoljára ott hagytam abba, hogy alsó házi rangadó következik a MÁI SE ellen. Ezen a mérkőzésen ismét lehetett volna esélyünk a pontszerzésre, ám sajnos létszám hiány miatt nem tudtunk kiállni. Attila nem ért rá, Imre fél órás késéssel érkezett volna, így csak Szabival ketten tudtunk volna megjelenni időben. Különben is kellemetlen nedves, hideg idő volt, a foci VB-n pedig kezdődött a Franciaország - Ausztrália meccs. Emiatt ezt a mérkőzést játék nélkül 16:0 arányban elvesztettük.  Azért ez kicsit fáj.

  No de félre bú, mert egy hét szünet után, máris következett a következő csapatpróbáló feladat. A második helyen álló, FKF Zrt. VI. csapata ellen kellett megmutatnunk a Ziccer vírtust. Ők azért "csak" másodikok, mert eddigi nyolc győzelmük mellé becsúszott egy döntetlen eredmény is. Tavaly még a kerületi első osztályban játszottak, onnan küzdötték le magukat a mi szintünkre. A mérkőzés folyamán rájöttem minek a rövidítése az FKF Zrt. - Fűrészelni Kitartóan Fáradhatatlanul Zrt. Mind a négy játékos rendületlenül nyesegetett, toszogatta a labdát végeláthatatlanul. Nálunk Attila képvisel hasonló játékstílust, Szabi, Imi és én viszont nehezen viseljük az ilyen türelem játékot. Szabi szereti gyorsan lezárni a labdamenteket egy lecsapással, Imi kicsit türelmesebb, de ő is a támadó játékot részesíti előnyben. A mérkőzés eredménye hűen tükrözi ezt a játékfilozófiai eltérést és az előzetes papírformát.

  Azt azért meg kell említenem ellenfelünk mellett, hogy sportszerűen hozzájárultak ahhoz, hogy ne a meccslap szerinti sorrendben játszuk le a mérkőzéseket. Imi ugyanis szokásához híven némi késéssel érkezett a mérkőzésre. Mondhatták volna. hogy ha nincs ott az ellenfél, akkor az a mérkőzés játék nélkül az övék, de nem így tettek. Ez az eredményen nem látszott. Imi, Szabi és Attila minden mérkőzését elvesztette a fűrész üzem ellen. Szabinak volt két öt szettes meccse, de ezek sajnos nem az ő javára dőltek el. 

  Jogosan merül fel bennetek a kérdés, hogy no ki a Király? Örömmel tájékoztathatlak Titeket, hogy a Szörényi - Bródy szerzőpáros klasszikusát idézve: "István a Király"!  Ezúttal én hoztam csapatunk becsület pontját. Imi ugyan megígérte, hogy ha nyerek egy meccset, akkor ő is nyer egyet, ez azonban sajnos nem jött össze. 

  Az első három mérkőzésemet elvesztettem. Hiába próbáltam magam rábeszélni a türelmesebb játékra, azért időről-időre bepróbálkoztam nyesett labdák ellen akciót indítani, nem sok sikerrel. A sorozatos kudarcok azonban ezúttal nem törtek le, hanem az elszántságomat növelték. Az utolsó mérkőzésemen ennek meg is lett az eredménye. 

  Az első szett még nem volt az igazi (3:11) azonban megerősített a régi mondás igazságában: "Ha favágóval játszol, légy favágóbb a favágónál!". Így is tettem. Belementem a végeláthatatlan nyesegetésbe. Ellenfelem azzal próbálkozott, hogy felváltva nyesegetett nekem tenyeres és fonák oldalra. Nem tudhatta, hogy én minden héten ezt gyakorlom Harasztovics Lacival bemelegítés képpen. Jött is a második szett (11:3). A harmadik szett nagy küzdelmek közepette elment (7:11). A következő szettben azonban ismét bekeményítettem (11:7). Következett a mindent eldöntő ötödik szett.

  Jól indítottam, elhúztam 5:1-re. Ellenfelem azonban nem adta fel és rengeteg fűrészport előállítva kiegyenlített 5:5. Ilyenkor gyakran előfordul, hogy aki felzárkózott, kihasználva a lélektani előnyt, megnyeri a meccset, most azonban nem ez történt. Eldöntöttem, hogy már pedig ezt a mérközést én fogom megnyerni. Ezután egy izgalmas végjáték következett: 7:5, 7:6, 8:6, 8:7, 8:8, 9:8, 9:9, 10:9, 11:9 ! Végre, hosszú idő után, sikerült nyernem egy meccset! 

Eredményeim ezen a mérkőzésen:

Gulyás Áron   0:3
Burján János   1:3
Kozma Zoltán   0:3
Váradi Gábor   3:2

 

  Ezután az eredmény után csapatunk helyezése a bajnokságban nem változott (10.), azonban az előttünk álló MVM III.-tól a lemaradásunk négy pontra nőtt, az utánunk következő csapatok pedig egy pontra felzárkóztak mögénk. Egyéniben soha nem látott mélységekben jár a győzelmi mutatóm (42,5%) és a helyezésem is (35.). Jövőhéten, hétfőn lesz a következő lehetőség a javításra a High Life SE Nuovo otthonában, Óbudán. Ők jelenleg az ötödik helyen állnak a bajnokságban, ennek megfelelően a papírforma az ő győzelmüket ígéri, én azonban nem érzem megugorhatatlannak ezt az akadályt. Hétfőn minden kiderül.

  Eredmény tábla (a nevek mögött a győzelmi mutató látható):eredmeny_20221130.PNG

A bajnokság állása:bajnokitabla_20221130.PNG

Egyéni sorrend: 

egyeni_20221130.PNG

Statisztika a következő meccs előtt:

ziccerstat_20221205.png

Hajrá Ziccer! Soha ne add fel!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr2217991936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása