A nagy kávékapszula teszt.

2022/12/04. - írta: K3pisti

  Felmerült bennem a gondolat, hogy lehetne esetleg olcsóbban finomabb kávét inni, mint az Aldi kapszulás Espresso kávéja. Rendeltem hát az EMAG-ról egy újratölthető, műanyag kávékapszulát. Csupán 1060 Ft ingyenes kiszállítással easyboxba. Vásároltam Tchibo Espresso Milano Style őrölt kávét 1600 Ft-os áron a Sparban. Volt otthon Aldi Espresso kapszulás kávé, így minden együtt volt a nagy kávé teszthez.

  A teszt résztvevői:

 

Az első teszt

  Szombaton érkezett meg az újratölthető kapszula, nosza ki is próbáltam. Elég vérszegényen csordogált a  kávégépből. Mint később kiderült, ez a túltöltés miatt lehetett.

   Ízre finom volt. Vasárnap reggel úgy éreztem folytatnom kell a tesztelést. Úgy is lett!

A második teszt

   Megnéztem néhány youtube videót és másodjára csak kétharmad részét töltöttem meg a kapszulának. Most jobban folyt, de a végén elkezdett ferdén folyni. Gyorsan közbe kellett avatkoznom.

A harmadik teszt

  Arra gondoltam, hogy készítek egy Aldi kapszulás kávét és egy újratöltős kávét üvegpohárba, akkor jól össze lehet majd hasonlítani a kettőt. Most is kétharmadig töltöttem a kapszulát. Minden gond nélkül lefolyt a kávé az újratölthető kapszulából. Az eredmény pedig fenomenális lett. Nem is értem, hogyan ihattam eddig Aldis kávét.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmtg.blog.hu/api/trackback/id/tr4817994406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása